Superwired inputs
Superwired is een speciale wired in Leet hotel met heel veel handige functionaliteiten, in 1 wired. Hieronder staan alle inputmogelijkheden.
Variabelen
Spelergerichte variabelen
Executor
Toon de gegevens van de speler die de actie uitvoert:
- %executor% toon de leetnaam
- %executor_totalpoints%
- %executor_daypoints%
- %executor_tag%
- %executor_tag1%
- %executor_tag2%
- %executor_tag3%
- %executor_tag4%
- %executor_tag5%
Selector
Toon de gegevens van een willeurige speler uit de selectie van de selector. (Dit is voornamelijk handig als je maar 1 iemand in de selector hebt):
- %random_selector_username%
- %random_selector_user_totalpoints%
- %random_selector_user_daypoints%
- %random_selector_user_tag%
- %random_selector_user_tag1%
- %random_selector_user_tag2%
- %random_selector_user_tag3%
- %random_selector_user_tag4%
- %random_selector_user_tag5%
Toon de gegevens uit de selector, niet random:
- %selector_user_count% Toon het totale aantal spelers in een selectie
- %selector_total_count% Toon het totale aantal spelers + meubi in een selectie
Signaal
Toon de gegevens van een willeurige speler uit de selectie die is doorgestuurd door een signaal:
- %random_signal_username%
- %random_signal_user_totalpoints%
- %random_signal_user_daypoints%
- %random_signal_user_tag%
- %random_signal_user_tag1%
- %random_signal_user_tag2%
- %random_signal_user_tag3%
- %random_signal_user_tag4%
- %random_signal_user_tag5%
Toon de gegevens uit het signal, niet random:
- %signal_user_count% Toon het totale aantal spelers in een selectie
- %signal_total_count% Toon het totale aantal spelers + meubi in een selectie
Overig
- %clicked_username% Toon de speler waar op geklikt is. Werkt alleen met actie: Leet klikt op speler
- %username% Toon de naam van de Leet die het bericht ontvangt (iedereen ziet zijn eigen naam)
Meubigerichte variabelen
Staat en positie
- %selector_furni_count% Toon het aantal meubels opgehaald uit de volledige selectie van alle selectors op de stapel.
- %random_selector_furni_id% Toon het meubi-id van een willeurige meubi uit de selector.
- %signal_furni_count% Toon het aantal meubels opgehaald uit de volledige selectie van alle selectors op de stapel.
- %random_signal_furni_id% Toon het meubi-id van een willeurige meubi uit de selector.
- %random_selector_state% Toon de staat van een willekeurige meubi uit de selector
- %random_signal_state% Toon de staat van een willekeurige meubi uit het signaal

Reactie Superwired
Kamerinstellingen aanpassen
Loopmogelijkheden
- diagonal:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om diagonaal te lopen in de kamer
- walkthrough:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om in elkaar te kunnen lopen
Commands
Zorg dat een bepaald command wel (true) of niet (false) te gebruiken is in de kamer:
- enable:(true/false) of effect:(true/false)
- fastwalk:(true/false)
- handitem:(true/false) of drink:(true/false)
- lay:(true/false)
- pullmode:(true/false)
- pushmode:(true/false)
- transf:(true/false): voor het command:huisdier
- sit:(true/false)
Berichten
- respect:(true/false) Activeer/Deactiveer respect berichten voor iedereen in de kamer behalve de gever en ontvanger
- roommute:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om te praten in de kamer
Overig
- tileverificationwired:(true/false) Activeer/Deactiveer de tegel verificatie van "Meubi verplaatst naar locatie & staat" wired in de kamer
- kickpower:(1 t/m 20) Verander de schietafstand van de bal
- lock:(true/false) Open/Sluit de kamer met een bel
Gericht op spelers
Chat
- blockchat:(false/true) Zorg dat de activerende Leet geen chats meer ziet in de kamer
- mute: Zorg dat de activerende Leet niet meer kan praten
- nomute: Zorg dat de activerende Leet weer kan praten
Speler-effect
- moonwalk:(true/false) Activeer/Deactiveer moonwalk bij de activerende Leet
Speler-positie
Zorg dat de speler in een bepaalde positie komt te staan.
- player:sit
- player:stand
- player:lay
Punten
Verander het aantal punten dat een speler op het totale scorebord heeft:
- addpoint:(aantal)
- removepoint:(aantal)
- setpoint:(aantal)
Forums
- showgroupforum:(groepid) Open een groepsforum
- showgroupforum:(groepid):(threadid) Open een thread in een groepsforum
Tags
Geef een speler een onzichtbare tag. De speler houd deze tag tot hij relogt, of met wired verwijderd wordt.
- tag:(tekst)
- tag1:(tekst)
- tag2:(tekst)
- tag3:(tekst)
- tag4:(tekst)
- tag5:(tekst)
Verwijder de ontzichtbare tag
- removetag:(tekst)
- removetag1:(tekst)
- removetag2:(tekst)
- removetag3:(tekst)
- removetag4:(tekst)
- removetag5:(tekst)
Gericht op meubi
Positie & staat
- randomteleport:(meubelnaam) Teleporteer en verspreid de geselecteerde meubels over de ingevoerde meubel
- randomstate: Verander de staat van het gekozen meubi naar een willekeurige staat.

Voorwaarde Superwired
Gericht op spelers
Account-specificaties
Check of de speler een bepaalde eigenschap heeft:
- username:(leetnaam)
- nousername:(leetnaam)
- hasvip
- novip
- mission:(missie)
- nomission:(missie)
- wordmission:(woord)
- nowordmission:(woord)
- badge:(code)
- nobadge:(code)
- favouritegroup:(Groep ID)
- nofavouritegroup:(Groep ID)
- gender:(M of F)
- nogender:(M of F)
- groupmember:(Groep ID)
- nogroupmember:(Groep ID)
Achievementscore
Check de achievementscore van de activerende Leet:
- achievementequal:(aantal)
- achievementunequal:(aantal)
- achievementless:(aantal)
- achievementgreater:(aantal)
Positie & houding van speler
Check of de speler de volgende positie of houding heeft:
- lay
- sit
- stand
Check of de speler binnen 1 tegel afstand staat van de geselecteerde meubels in de actie wired:
- around
- notaround
Scorebord & punten
Check of de speler op het scorebord per dag of totaal staat:
- dayclassement
- nodayclassement
- totalclassement
- nototalclassement
Check of de punten gelijk zijn aan, groter dan of kleiner dan het gekozen aantal:
- daypointequal:(aantal)
- daypointgreater:(aantal)
- daypointless:(aantal)
- totalpointequal:(aantal)
- totalpointunequal:(aantal)
- totalpointgreater:(aantal)
- totalpointless:(aantal)
Effecten
Check of de speler een bepaald effect of handitem heeft:
- enable:(id)
- noenable:(id)
- handitem:(id)
- nohanditem:(id)
Check of de speler een huisdier is:
- transform
- notransform
Tags
Check of de speler een bepaalde tag heeft:
- hastag:(tekst)
- hastag1:(tekst)
- hastag2:(tekst)
- hastag4:(tekst)
- hastag5:(tekst)
Checkt of de speler een bepaalde tag NIET heeft:
- nohastag:(tekst)
- nohastag1:(tekst)
- nohastag2:(tekst)
- nohastag3:(tekst)
- nohastag4:(tekst)
- nohastag5:(tekst)
Overig
Check of de speler lid is van een team:
- hasteam:
- noteam:
Check of de speler recht heeft in een kamer:
- hasrights:
- norights:
Kamerinstellingen checken
Berichten
Check of er de mogelijkheid is om te praten in de kamer:
- hasroommute
- noroommute
Gericht op wired-teams
Team limiet
Check of het aantal spelers in het team gelijk is aan of kleiner is dan het gekozen aantal:
- teambluelimit:(aantal)
- noteambluelimit:(aantal)
- teamgreenlimit:(aantal)
- noteamgreenlimit:(aantal)
- teamredlimit:(aantal)
- noteamredlimit:(aantal)
- teamyellowlimit:(aantal)
- noteamyellowlimit:(aantal)
Team score
Check of de teamscore gelijk is aan of groter is dan de gekozen score:
- teamgreenscore:(score)
- noteamgreenscore:(score)
- teambluescore:(score)
- noteambluescore:(score)
- teamredscore:(score)
- noteamredscore:(score)
- teamyellowscore:(score)
- noteamyellowscore:(score)
Variabelen vergelijken
Je kan 2 gegevens vergelijken met elkaar, als je gebruik maakt van onderstaande commands.
Voorbeeld: %selector_total_count%:greaterthan:6 in dit geval kan je alleen triggeren als de hoeveelheid meubi in de selector groter is dan 6.
- :equals:
- :notequals:
- :greaterthan:
- :lessthan: