Superwired inputs

Superwired is een speciale wired in Leet hotel met heel veel handige functionaliteiten, in 1 wired. Hieronder staan alle inputmogelijkheden.

Variabelen

Spelergerichte variabelen

Executor
Toon de gegevens van de speler die de actie uitvoert:

  • %executor% toon de leetnaam
  • %executor_totalpoints%
  • %executor_daypoints%
  • %executor_tag
  • %executor_tag1%
  • %executor_tag2%
  • %executor_tag3%
  • %executor_tag4%
  • %executor_tag5

 

Selector
Toon de gegevens van een willeurige speler uit de selectie van de selector. (Dit is voornamelijk handig als je maar 1 iemand in de selector hebt):

  • %random_selector_username%
  • %random_selector_user_totalpoints% 
  • %random_selector_user_daypoints%
  • %random_selector_user_tag%
  • %random_selector_user_tag1%
  • %random_selector_user_tag2%
  • %random_selector_user_tag3%
  • %random_selector_user_tag4%
  • %random_selector_user_tag5

Toon de gegevens uit de selector, niet random:

  • %selector_user_count% Toon het totale aantal spelers in een selectie
  • %selector_total_count% Toon het totale aantal spelers + meubi in een selectie

 

Signaal
Toon de gegevens van een willeurige speler uit de selectie die is doorgestuurd door een signaal:

  • %random_signal_username%
  • %random_signal_user_totalpoints% 
  • %random_signal_user_daypoints%
  • %random_signal_user_tag%
  • %random_signal_user_tag1%
  • %random_signal_user_tag2%
  • %random_signal_user_tag3%
  • %random_signal_user_tag4%
  • %random_signal_user_tag5

Toon de gegevens uit het signal, niet random:

  • %signal_user_count% Toon het totale aantal spelers in een selectie
  • %signal_total_count% Toon het totale aantal spelers + meubi in een selectie

 

Overig

  • %clicked_username% Toon de speler waar op geklikt is. Werkt alleen met actie: Leet klikt op speler
  • %username% Toon de naam van de Leet die het bericht ontvangt (iedereen ziet zijn eigen naam)

Meubigerichte variabelen

Staat en positie

  • %selector_furni_count% Toon het aantal meubels opgehaald uit de volledige selectie van alle selectors op de stapel.
  • %random_selector_furni_id% Toon het meubi-id van een willeurige meubi uit de selector.
  • %signal_furni_count% Toon het aantal meubels opgehaald uit de volledige selectie van alle selectors op de stapel.
  • %random_signal_furni_id% Toon het meubi-id van een willeurige meubi uit de selector.
  • %random_selector_state% Toon de staat van een willekeurige meubi uit de selector
  • %random_signal_state% Toon de staat van een willekeurige meubi uit het signaal

Reactie Superwired

Kamerinstellingen aanpassen

Loopmogelijkheden

  • diagonal:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om diagonaal te lopen in de kamer
  • walkthrough:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om in elkaar te kunnen lopen

 

Commands
Zorg dat een bepaald command wel (true) of niet (false) te gebruiken is in de kamer:

  • enable:(true/false) of effect:(true/false)
  • fastwalk:(true/false)
  • handitem:(true/false) of drink:(true/false)
  • lay:(true/false)
  • pullmode:(true/false)
  • pushmode:(true/false)
  • transf:(true/false): voor het command:huisdier
  • sit:(true/false)

 

Berichten

  • respect:(true/false) Activeer/Deactiveer respect berichten voor iedereen in de kamer behalve de gever en ontvanger
  • roommute:(true/false) Activeer/Deactiveer de mogelijkheid om te praten in de kamer

 

Overig

  • tileverificationwired:(true/false) Activeer/Deactiveer de tegel verificatie van "Meubi verplaatst naar locatie & staat" wired in de kamer
  • kickpower:(1 t/m 20) Verander de schietafstand van de bal
  • lock:(true/false) Open/Sluit de kamer met een bel

Gericht op spelers

Chat

  • blockchat:(false/true) Zorg dat de activerende Leet geen chats meer ziet in de kamer
  • mute: Zorg dat de activerende Leet niet meer kan praten
  • nomute: Zorg dat de activerende Leet weer kan praten

 

Speler-effect

  • moonwalk:(true/false) Activeer/Deactiveer moonwalk bij de activerende Leet

 

Speler-positie
Zorg dat de speler in een bepaalde positie komt te staan.

  • player:sit
  • player:stand
  • player:lay

 

Punten
Verander het aantal punten dat een speler op het totale scorebord heeft:

  • addpoint:(aantal)
  • removepoint:(aantal)
  • setpoint:(aantal)

 

Forums

  • showgroupforum:(groepid) Open een groepsforum
  • showgroupforum:(groepid):(threadid) Open een thread in een groepsforum

 

Tags
Geef een speler een onzichtbare tag. De speler houd deze tag tot hij relogt, of met wired verwijderd wordt.

  • tag:(tekst) 
  • tag1:(tekst)
  • tag2:(tekst)
  • tag3:(tekst)
  • tag4:(tekst) 
  • tag5:(tekst)

Verwijder de ontzichtbare tag

  • removetag:(tekst) 
  • removetag1:(tekst)
  • removetag2:(tekst) 
  • removetag3:(tekst)
  • removetag4:(tekst) 
  • removetag5:(tekst)

Gericht op meubi

Positie & staat

  • randomteleport:(meubelnaam) Teleporteer en verspreid de geselecteerde meubels over de ingevoerde meubel
  • randomstate: Verander de staat van het gekozen meubi naar een willekeurige staat.

Voorwaarde Superwired

Gericht op spelers

Account-specificaties
Check of de speler een bepaalde eigenschap heeft:

  • username:(leetnaam)
  • nousername:(leetnaam)
  • hasvip
  • novip
  • mission:(missie)
  • nomission:(missie)
  • wordmission:(woord)
  • nowordmission:(woord)
  • badge:(code)
  • nobadge:(code)
  • favouritegroup:(Groep ID)
  • nofavouritegroup:(Groep ID)
  • gender:(M of F)
  • nogender:(M of F)
  • groupmember:(Groep ID)
  • nogroupmember:(Groep ID)

 

Achievementscore
Check de achievementscore van de activerende Leet:

  • achievementequal:(aantal) 
  • achievementunequal:(aantal)
  • achievementless:(aantal)
  • achievementgreater:(aantal) 

 

Positie & houding van speler
Check of de speler de volgende positie of houding heeft:

  • lay
  • sit
  • stand

Check of de speler binnen 1 tegel afstand staat van de geselecteerde meubels in de actie wired:

  • around
  • notaround

 

Scorebord & punten
Check of de speler op het scorebord per dag of totaal staat:

  • dayclassement
  • nodayclassement
  • totalclassement
  • nototalclassement

Check of de punten gelijk zijn aan, groter dan of kleiner dan het gekozen aantal:

  • daypointequal:(aantal)
  • daypointgreater:(aantal)
  • daypointless:(aantal)
  • totalpointequal:(aantal)
  • totalpointunequal:(aantal)
  • totalpointgreater:(aantal)
  • totalpointless:(aantal)

 

Effecten
Check of de speler een bepaald effect of handitem heeft:

  • enable:(id)
  • noenable:(id)
  • handitem:(id)
  • nohanditem:(id)

Check of de speler een huisdier is:

  • transform
  • notransform

 

Tags
Check of de speler een bepaalde tag heeft:

  • hastag:(tekst)
  • hastag1:(tekst)
  • hastag2:(tekst)
  • hastag4:(tekst)
  • hastag5:(tekst)

Checkt of de speler een bepaalde tag NIET heeft:

  • nohastag:(tekst)
  • nohastag1:(tekst)
  • nohastag2:(tekst)
  • nohastag3:(tekst)
  • nohastag4:(tekst)
  • nohastag5:(tekst)

 

Overig
Check of de speler lid is van een team:

  • hasteam:
  • noteam:

Check of de speler recht heeft in een kamer:

  • hasrights:
  • norights:

Kamerinstellingen checken

Berichten
Check of er de mogelijkheid is om te praten in de kamer:

  • hasroommute
  • noroommute

Gericht op wired-teams

Team limiet
Check of het aantal spelers in het team gelijk is aan of kleiner is dan het gekozen aantal:

  • teambluelimit:(aantal)
  • noteambluelimit:(aantal)
  • teamgreenlimit:(aantal)
  • noteamgreenlimit:(aantal)
  • teamredlimit:(aantal)
  • noteamredlimit:(aantal)
  • teamyellowlimit:(aantal)
  • noteamyellowlimit:(aantal)

 

Team score
Check of de teamscore gelijk is aan of groter is dan de gekozen score:

  • teamgreenscore:(score)
  • noteamgreenscore:(score)
  • teambluescore:(score)
  • noteambluescore:(score)
  • teamredscore:(score)
  • noteamredscore:(score)
  • teamyellowscore:(score)
  • noteamyellowscore:(score)

Variabelen vergelijken

Je kan 2 gegevens vergelijken met elkaar, als je gebruik maakt van onderstaande commands.

Voorbeeld: %selector_total_count%:greaterthan:6 in dit geval kan je alleen triggeren als de hoeveelheid meubi in de selector groter is dan 6.

  • :equals: 
  • :notequals: 
  • :greaterthan: 
  • :lessthan: